torsdag 22. januar 2009

A new era

Nytt digitalkamera er i hus, og med speilrefleks håper jeg på å ta flere bilder og ergo blogge mer. 2-tasten på mobilen min har gått ut i streik, så jeg måtte tilbake til mer primitiv mobil med dårligere kamera. Men nå er jeg forhåpentligvis back in blogg-bissniss.

Det første som skal dokumenteres i år 2009, er litt kroppsutsmykning. Jeg har vært på Leading Light i dag og frisket opp en tatovering jeg har hatt et par år. Nå ser det jo ikke så fint ut, men jeg gleder meg til det gror.























Plasten er fortsatt på, og man kan øyne aldri så lite blod på den stjernen som ble gjort ferdig sist.























Og der var plasten av. Ikke så lett å se nå, men stjernene står ut av huden og jeg klarer ikke rotere på overkroppen fordi det gjør vondt. Hva gjør man ikke for skjønnheten!

2 kommentarer:

  1. blir bare finere og finere, hadde jeg ikke kjent deg så hadde jeg nok gått for noe sånn jeg og, men nå blir det jo herming..

    SvarSlett
  2. Ja, jeg ønsker meg egentlig flammer på leggen, men det blir jo herming etter deg min søte ;)

    SvarSlett