søndag 8. juni 2008

R.I.P. Quart

De siste frem somrene har jeg satt av første uken i juli til å jobbe frivillig på Quart. Denne uken har vært fylt med gode venner, bra musikk, øl, sol, regn og ikke minst minner for livet. Her kommer en kavalkade med øyeblikkene fra Quart jeg aldri glemmer:


2004: Første gang jeg så Danko Jones live. Jeg tror bakken under meg skaket.


2005: Masha blir kilt av samtlige på crew-fest. Aldri hørt noen hyle som Masha!


2005: Foo Fighters i Bendiksbukta. Ubeskrivelig.


2006: Joar, Herman og Ola knyter skoene sammen på et crew-fest på Batteriet.


2006: Joar tømmer vesken til Trine og tar på seg innholdet. Bikinitruse på hodet, why not?


2006: Flogging Molly på Plenen.


2006: Spikpatruljen. De sovende stakkarene våknet opp med dopapir rundt dynen, sko gaffet fast i veggen, toalettmapper pakket inn i plastfolie og servietter på fanget.


2007: Bokstavkjekslekens spede begynnelse. Ikke verst!


2007: Go'nach på crewrommet i Hallen.


2007: Turboneger på Idrettsplassen. Våteste konsert under hele Quart.


2007: Renate presenterer crewet.


2007: I et iherdig forsøk på å fortjene en plass blant gaffakongene, gikk det hardt for seg med leatherman da jeg skulle prøve å lage et fly av papp og gaffa. Jeg vant ikke.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar